DOMÁCÍ FITNESS BURGERY

ds-post-hero

Burgery jsou podle statistik jedním z nejoblíbenějších cheat jídlem, kterému málokterý fitnesák / fitnesačka odolá. Připravili jsme si pro Vás recept na krále mezi domácími burgery!

ingredience:

– kaiserka

– mleté hovězí maso 20% tuku

– Anglická slanina 

– Cheddar (nebo eidam 30%)

– Jarní cibulka

– Vejce

– Avokádo

– Rukola

– Hermelín

– Rajče

– Česnekový dip

– Sweet chilli omáčka

– Sůl a pepř

postup přípravy:

1. V míse smícháme mleté hovězí maso, sůl a pepř. Zlehka zformujeme do tvaru burgeru a do každého uděláme malou prohlubeň, aby se nám při smažení moc nevyboulil.

 

2. Následně si připravíme ostatní igredience, které budeme do burgeru dávat. Rajčata, hermelín a cibulku si nakrájíme na plátky, aby nám v burgeru dobře seděly.

 

3. Rozpálíme si pánev nebo gril a maso grilujeme cca 4 minuty z každé strany. Při grilování druhé strany přidáme na pánev anglickou slaninu a na druhou pánev vejce.

 

4. Po třech minutách grilování druhé strany si na předehřejeme housky. Můžeme využít další pánev, troubu, nebo mikrovlnnou troubu.

 

5. Jakmile máme maso hotové, můžeme začít burger skládat. Na spodní část housky dáme česnekový dip, naservírujeme rukolu, rajčata, slaninu a hermelín. Následně pokládáme grilované maso, cheddar. vejce, avokádo a jarní cibulku. Vše završíme horní částí housky, kterou potřeme tweet chilli omáčkou.

 

Kdyby na Vás bylo ingrediencí příliš, můžete některé snadno ubrat.

Přejeme dobrou chuť.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.