NEJLEPŠÍ CVIKY NA BŘICHO S VLASTNÍ VÁHOU

ds-post-hero

Blíží se nám období, kdy začínáme makat na “plážové formě” a co víc, všichni chceme mít na léto pořádný pekáč buchet. V dnešním článku Vám představíme ty nejlepší cviky na břišní svaly, které odcvičíte jen s vlastní váhou.

Nejprve je ale třeba říct, že břicho se nedělá jen tréninkem, ale i v kuchyni. Pokud chcete dosáhnout opravdových výsledků, musíme mít v první řadě spočítaný jídelníček, který je v kalorickém deficitu. Jakmile máte v pořádku jídelníček, můžete začít se cvičením. 

Při tréninku břišních svalů nejde jen o vizuální stránku. Posílením břišních svalů zpevňujeme core, který chrání vnitřní orgány, napomáhá pohybudodává rovnováhu a stabilitu celému tělu.

sklapovačky křížem

Lehneme si na záda, kolena pokrčíme, chodidla pohodlně opřeme o zem. Soustředíme se na břišní svaly, postupně zvedáme horní část zad od země a snažíme se přitahovat rameno k opačnému koleni.

plank

Přejdeme do prkna a dbáme u toho na správnou pozici zad, pánve, hlavy a lopatek. Lokty jsou v pravém úhlu pod rameny  a dlaně ideálně položené na zemi. Břicho nezatínáme, ale mírně vztahujeme.

úklony do boku

Postavíme se, srovnáme záda a uchopíme závaží (odporovou gumu). Úklonem spouštíme závaží co nejvíc to jde. Vyvarujeme se vychýlení páteře. Při spouštění nadechujeme, při zvedání vydechujeme.

PLANK NA BOKU

Opřeme se o předloktí a zevní stranu chodidla spodní nohy. Tělo je vytažené, břicho oploštěné proti bederní páteři a hlava v protažení páteře. Vědomě vytahujeme horní bok směrem ke stropu, čímž aktivujeme šikmé břišní svaly.

Sedy - lehy s nohami nahoře

Zaujmeme pozici klasického sedu – lehu. Pokrčené nohy zvedneme nad zem a držíme. Následně se přitahujeme pomocí břišních svalů směrem ke kolenům. S pohybem nahoru vydechujete, pohybem dolu nadechujeme.

rolování kolečka v kleče

U tohoto cviku začínáme z pozice v kleče. Následně se pomocí kolečka rolujeme směrem před sebe až do bodu, kdy bude celé tělo a ruce natažené. Poté se vracíme do původní pozice. Proces opakujeme stále dokola.

Pokud se chcete dozvědět více o cvičení břicha v domácích podmínkách s vlastní váhou, podívejte se na video, které jsme pro Vás na tohle téma natočili.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.