top 5 rychlých fitness jídel

ds-post-hero

Chcete se stravovat zdravě, ale nebaví Vás trávit hodiny v kuchyni? Máme pro Vás řešení! Vyzkoušejte naše super rychlé fitness jídla, které zvládnete připravit za pár minut.

Zapečené vejce v housce

Ingredience:

Vejce

Anglická slanina

Eidam 30%

Kaiserka

Sůl a pepř

Zelenina 

Postup:

Nejprve si připravíme kaiserky, které rozkrojíme a vydlabeme. Následně smícháme vejce, nakrájenou slaninku, eidam a přidáme sůl a pepř. Směs poté nalijeme do vydlabané kaiserky, vložíme do předehřáté trouby na 180 stupňů a pečeme cca 10 – 12 minut.  

Bilý jogurt s müsli

INGREDIENCE:

Bílý jogurt 3,8% tuku

Müsli (ovesné vločky)

Slunečnicová semínka

Chia semínka

Protein na dochucení

POSTUP:

Ingredience smícháme v míse a můžeme servírovat.

Proteinová kaše

Ingredience:

Mléko

Ovesné vločky

Ořechy dle chuti

Chia semínka

Libovolné ovoce

Postup:

V míse smícháme ingredience a zalijeme mlékem. Následně dáme na 60 sekund do mikrovlnné trouby.

Pečený hermelín se slaninkou

INGREDIENCE:

Hermelín

Anglická slanina

Celozrnné pečivo

Zelenina dle chuti

postup:

Na talíř si připravíme plátky anglické slaniny. Jakmile máme slaninu připravenou, necháme rozpéct hermelín. Ideální je použít troubu, ale pokud hodně chvátáte, můžete využít mikrovlnnou troubu. Jakmile je hermelín rozteklý, naservírujeme ho na talíř k anglické slanině, přidáme celozrnné pečivo a ozdobíme zeleninou dle chuti.

Proteinový shake

ingredience:

Protein

Kohoutková voda

Ovesné vločky

Banán

Ořechy dle chuti (doporučuji kešu, nebo lískové)

postup:

Ingredience smícháme v nádobě a rozmixujeme pomocí tyčového mixéru.

Níže Vám přikládám odkaz na video, ve kterém připravuji recepty uvedené výše. Ve videu také rozebírám nutriční složení, vyváženost jídel a dobu přípravy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.