Tyhle doplňky stravy má smysl užívat

Doplňky stravy jsou stále velmi kontroverzním tématem. Společnost se zde dělí na dva tábory. První bych nazval jako “pitomci” (omluvte mi tenhle výraz, ale nic výstižnějšího mě nanapadá), kteří si stojí za tím, že do těla v žádném případě nebudou dostávat chemii. Přátelé, doplňky stravy jako jsou protein, kreatin, glutamin apod. rozhodně nemají nic společného s anabolickými látkami. Stejně jako Vám po zázračné pilulce nevyroste čůro, tak po užití proteinu se Vám určitě nezvětší obvod bicepsu o 3 cm. Tyto doplňky jsou přesto skvělým pomocníkem, který nám může trochu pomoct v budování nové svalové hmoty. Druhou skupinou lidí jsou ti, kteří nemají předsudky proti doplňkům stravy a jsou plně otevření k tomu, aby podpořili své sportovní vákony. A přesně pro tuto skupinu lidí píšu tenhle článek. Pojďme se společně podívat na mých 5 doplňků stravy, které má rozhodně smysl užívat!

  • nanesycené mastné kyseliny
  • Podporují kardiovaskulární činnost
  • Přispívá ke správné funkci mozku
  • Rozšiřuje cévy
  • Posiluje imunitu
  • Udržuje ideální funkci imunitního systému
  • Snižuje únavu a vyčerpání
  • Přispívá k tvorbě kolagenu
  • Podporuje regeneraci
  • Nejrychlejší způsob, jak vstřebat bílkoviny po tréninku
  • Podporuje svalový růst
  • Rychlá ingredience do jídel
  • Obsahuje další tělu prospěšné látky
  • Nezbytný energetický zdroj pro činnost svalů
  • Zvyšuje fyzickou výkonnost
  • Pomáhá v regeneraci
  • Krátkodobá zásoba energie pro výkon
  • Pomáhá k doplnění kalorického příjmu
  • Složen z bílkovin a sacharidů
  • Pomáhá při nabírání svalové hmoty

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.